Omschrijving taakveld
Tot dit taakveld behoren alle kosten die samenhangen met de sturing en ondersteuning van medewerkers in het primaire proces: financiën, toezicht en controle gericht op de eigen organisatie, HRM, de gemeentesecretaris, inkoop, juridische zaken, bestuurszaken en bestuursondersteuning, informatievoorziening en automatisering, facilitaire zaken en huisvesting, documentaire informatievoorziening, managementondersteuning primair proces.
Wat willen we bereiken?
Een sterke ambtelijke organisatie die een optimale dienstverlening kan leveren aan bedrijven en inwoners en proactief kan inspelen op nieuwe ontwikkelingen en haar taken adequaat kan (laten) uitvoeren.
Beleidskaders voor uitvoering
Geplande bijzonderheden in 2022
Doelstelling | Status | |
---|---|---|
Middelen
Bedragen x € 1.000 | R 2021 | B 2022 | B 2023 | B 2024 | B 2025 | B 2026 | |
Baten | |||||||
Economische promotie | 1.869 | 3.054 | 1.549 | 1.549 | 1.549 | 1.549 | |
Lasten | |||||||
Economische promotie | -211 | -334 | -154 | -154 | -154 | -154 | |
Totaal saldo | |||||||
Economische promotie | 1.658 | 2.719 | 1.395 | 1.395 | 1.395 | 1.395 | |
Verschil t.o.v. begr. vorig jaar | |||||||
Economische promotie | -1.325 |
Werkwijze Ommen 4.0
Zelf doen | Juridische zaken, Communicatie, Planning & Control, HRM, financiële administratie |
---|---|
Samenwerken | |
Uitbesteden | Inkoop en de personele en salarisadministratie is uitbesteed aan een derde partij. ICT, gegevensbeheer en DIV zijn middels een DVO uitbesteed aan Hardenberg. |